vad hände?

Kategori: Allmänt

Här sitter jag, ska alldeles snart bege mig till sängen för några timmars sömn innan jag ska stå på jobbet imorgon bitti 07.00. Det känns som om jag jobbat på samma ställe i alldeles för lång tid, jag är less som fan och längtar någon annanstans. Tröstar mig inte mycket just nu att min lön i slutet på september kommer vara fet, jag vill också vara ledig och åka utomlands i glada vänners sällskap. Alex åkte till Grekland idag med sina högstadiepolare, tur för mig att han hellre gjorde det i en vecka än åkte till Thailand med sin familj i veckorna tre. Dessutom hade hans föräldrar sagt att han kunde ta med mig till Thailand - efter han hade bokat Grekland. Med en pappa som är pilot kostar flygresorna världen över ingenting. Men, det kommer fler tillfällen och dem ser jag fram emot :)

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: