one step at a time

Kategori: Allmänt

Det har lagt sig ett grått lock över Östersund. Vädret suger balle och dagar som denna får en att längta väldigt långt bort.. Eftersom mina tankar i det stora hela består av drömmen att skaffa eget boende så har jag idag städat och sorterat i garderoben. Berget av kläder som ska sparas ligger nu på min säng och jag skulle lätt kunna ställa mig på toppen av det och slå huvudet i taket, nästan. Till saken hör det att jag då faktiskt gjort en skänka-bort-hög som består av åtminstone 10 tröjor och 3 par byxor. Så fort jag städar ordentligt kommer jag på att jag vill möblera om och göra nåt nytt, alla gånger utom idag, för idag vill jag ha en egen lägenhet som jag kan möblera om så den ser ut att vara hämtad från IKEA-katalogen. I framtiden, kanske... 


Nej, nu ska här hängas tvätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: