tänk om jag glömmer nåt

Kategori: Allmänt

Nu har jag packat klart, i stort sett, tror jag. Hur varmt blir det? Hur många tjocktröjor behöver jag? Hur många par strumpor har jag packat ner? Blä, jag hatar att packa.
Vill egentligen bara spy på denhär dagen, ska snart åka till Ås och bege mig ut i skogen på min vita springare innan hon får nya skor. Sen åkte jag klart som fan på att jobba 15.30 - 20.30 och då ska jag speeda hem och ta emot mina fina vänner som ska komma förbi och ta ett glas vin eller två.

Imorgon, 6.30 går planet till Arlanda och vid 12 flyger vi vidare till London. Därifrån tar vi sedan sikte på Calgary, dit vi kommer fram runt 21 lokal tid.

Hejdå hejdå hejdå, ta hand om er!!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Ha det bäst darling!! kommer sakna dig! <3

    2010-06-17 | 11:56:58
    Bloggadress: http://stinaolofsson.se

Kommentera inlägget här: