ljusglimtar

Kategori: Allmänt

Efter att ha druckit två koppar kaffe så finns det inget annat alternativ än att göra av med energin på bästa sätt. Nu har jag snörat på mig mina springskor och dubbelkollat så att det är 38orna jag tagit på mig (min bror köpte nämligen likadana skor som mig men i strl 38,5). Så nu ska jag dra igång ipoden och dra ett varv runt Lillsjön.

Idag på skolan sa Anton något väldigt roligt, han föreslog nämligen att vi skulle ha partyhattar på oss på champagnefrukosten. Och nej, jag förstår faktiskt inte heller att det är de vita mössorna som snart ska pryda våra huvuden..

När jag kom hem läste jag och Simon horoskop, orden "se dig om i din vrede" fick oss båda att vika oss av skratt.

Imorgon vid denhär tiden sitter jag förmodligen med ett stort leende på läpparna och dricker vin, hur fint blir inte det då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: