en fin helg

Kategori: Allmänt

Till min stora lycka kom mamma och pappa på besök igår. De tog en tripp till Trondheim över dagen, för att se huset och hjälpa mig att inhandla vinterskor. Dagen avslutades sedan med ett besök på Egons där vi åt supergod mat, hela familjen + Alex och Cillan. Sedan brummade mamma, pappa och Jeppe tillbaka till stugan.

Simon och Krille åkte hem i förmiddags så helgen har betytt en del alkohol, men vi orkar bara festa till det när vi får besök och det var ett tag sen nu och därför satt det rätt fint trots allt.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, 17.12 går bussen som ska ta mig och Cillan till Lerkendals stadion där vi ska stå i kiosken under matchen mellan Rosenborg och Tromsø.  Söndags-OB på det, gilla! Imorgon börjar jag 7.30, är dessutom sista veckan jag jobbar varje dag för efter oktober har jag inget inbokat. Men det kommer väl, om man har tuuur.

Hemgång nästa helg! Ses då
Då ska vi kramas, Linnéa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: