sista natten hemma på jag vet inte när

Kategori: Allmänt

Då var det dags. Optimist-Elin tänkte packa en stor sportväska och klara sig på det. Tji fick jag, åker dit med samma, feta resväska som sist och den är dessutom ännu mer fylld. Nu ska jag flytta på riktigt, då kan jag inte lämna saker hur som helst. Hade gärna velat ha en till helg som den förra, för då följde Linn1 med till Norge och pimplade vin i sällskap med oss andra. På lördagen kom Alex föräldrar med hans farmor och farfar så då blev vi bjuden på middag i hamnen och det var bland det godaste jag någonsin ätit. En helg när man är som nöjdast med livet, helt klart. Fast nu får jag krama Alex varje dag, min fina Alex!!

Imorgon flyttar jag. Hemifrån!? Vad är det som händer?

Önska mig lycka till. Jag tänker på er vänner, ofta och länge.
Särskilt dig Anna Linnéa Åström

Kommentarer


Kommentera inlägget här: