när det äntligen är över, sjöng melissa horn

Kategori: Allmänt

Efter att ha varit som ett yrväder under hela gårdagen kan jag ialla fall berätta att Melton blev besiktad igår. En pigg och fräsch 15-åring är vad jag har i min ägo i två dagar till. På lördag flyttar hon till Umeå.. Blandade känslor, helt klart.. Jag önskar Evelina och Melton ett stort lycka till när de ska ut och tävla hoppning framöver :)

Hade även fått sms 04.53 igår morse av Alex. Då skulle han kliva upp och bege sig mot jobbet som är att dra på plastpåsar på slaktade fårs huvuden för att blodet ska rinna ner i påsarna istället för på golvet. Hahah fyfan. 3 månader har vi haft tillsammans ialla fall, och fan vad fort det har gått. Helt sanslöst. Och vad lycklig jag är som har en sån fin karl


hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: