det snurrar i min skalle

Kategori: Allmänt

Var ska jag börja?
Idag har jag sakta men säkert börja inse att det ska hända saker i mitt liv. Jag och mamma har packat grejor, tvättat lindor och schabrak. Men inte för att jag ska använda dem igen, utan för att lägga dem i en låda där dom ska ligga tills dom blir uppackade i Umeå. Provlastat Melton har vi gjort också då det var ett tag sen hon åkte, men det var a waste of time då pållan knatade på så glatt säkert 10 gånger utan problem.
Nu tvättar jag ridbyxor som ska vikas ihop och läggas i garderoben - utan att de luktar häst. Hur länge de ska ligga där är en tidsfråga. Imorgon gör jag slut med hästlivet - på obestämd tid. Och som det känns just nu är jag färdig och i och med Meltons flytt lägger jag ridningen på hyllan, kanske för alltid...

Idag har jag krupit runt på alla fyra och städat alla vrår av mitt rum, om precis två veckor idag lämnar jag det städat och snyggt för att trängas med Alex i vårat lilla rum i huset i Trondheim. Det ska bli roligt, skönt att slippa mamma och pappas tjat ett tag :) Nej, nu ska jag packa klart.. Åker ju faktiskt mot Stockholm imorgon och på söndag bär det av till Malta. Godnatt



Vårt rum i Trondheim. Fiiina fönsterfärger har vi också ;) hihihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: