iPhonepremiär

Kategori: Allmänt

Ligger i soffan, ont i halsen och en hosta som är allt annat än okej. Annars då, livet är rätt okej! Att ha fredag imorgon när det egentligen är torsdag känns extremt skönt. Det känns som om alla barn skjutit iväg på längden hur mycket som helst på bara en vecka. Vädret såhär långt har rent utav varit fantastiskt, yr.no lovar dessutom att det ska hålla i sig gör att jag faktiskt tror att min sista månad här blir fin. Att ta beslutet att flytta hem har varit.. rätt så lätt faktiskt. Tro mig, att leva tillsammans, 9 ungdomar som alla konkurrerar om jobben så blir det lätt en tävling om vem som blir rikast. Jag bor med 8 fina prickar som jag tycker mycket om. Men med 3 riktiga sovrum och en "skrubb" under trappan och extremt ljudkänsligt så blir det ganska svårt att umgås med dig själv de gånger man skulle vilja det. När jag fick erbjudande om att jobba hemma i sommar nappade jag direkt. Nog för att jag var less på mamma & pappa när jag åkte men när jag väl flyttat blev jag en riktig mammagris och saknar dem hela tiden. Nu ska jag sova, natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: