hemma bäst

Kategori: Allmänt

Halsen gör fortfarande ont. Dock är man ju inte förvånad, efter ca 3 månaders jobb utan en enda sjukdag så är det inte särskilt märkligt att man blir drabbad så fort man slappnar av.
Det är helt fantastiskt att vara hemma. Har packat upp rubbet idag, har bara lite kvar att tvätta innan jag är helt färdig. Gårdagens kaos på rummet finns det inte ett spår av.
Efter städningen tog jag en prommis med världens finaste vovvar innan jag åkte till Valla och tittade på film. Tog sedan med mig Alex hem och så lagade vi käk till familjen. Jag har fått äran att använda Forden som min och använda den när jag vill. Bästa Norrmans.

Ikväll följde jag med mamma till Ås när hon skulle rida. Fick erbjudande om att jobba 3 pass ikväll men dessvärre passade det inte min hals, så jag satt på läktaren och mös med fint sällskap och varm choklad istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: