Östersund

Kategori:

Var på inflyttningsfest hos Frida ikväll och där var det trångt då vi var säkert uppåt 30 pers i deras 2a. Dessutom hade jag lyckats köpa en karaff som hon redan ägde.

Kom sen på att jag ville träffa Hannah en stund och åkte därför ner på stan då hon befann sig hemma hos Anton. När dörren in till lägenheten öppnades kunde jag bara konstatera att det var rätt så rymligt för oss som klämt ihop oss i 2an på Tegelplan i jämförelse med hemma hos Anton där man knappt kunde röra sig. Det var så galet mycket folk att man utan problem hade tappat bort sina vänner i folkmassan och jag fick hålla i Hannah som man måste hålla i varandra på krogen när man ska ta sig fram.

Det bästa med denna kväll är att jag var nyktrast av alla och att jag snart ska åka och hämta Alex.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: