passar på

Kategori: Allmänt

Då jag insett att tillvaron kan ändras ganska fort ("hästägare" ena dagen, hästlös andra) så ska jag passa på att berätta om hur bra jag mår just nu. Jag har ett jobb där jag behärskar mina arbetsuppgifter och får dessutom beröm av mina arbetskamrater för det jag gör. Jag har en pojkvän som är en jävel på att få mig på rätsida, oavsett om jag skrattar eller gråter så kan jag dela allt med honom. Jag kan ringa och be om att få låna en häst om jag vill rida, istället för att känna bördan av att ha en på heltid.

Ska avsluta med två ord som jag egentligen skulle vilja spy på så många gånger som jag sett dem som väggprydnad. CARPE DIEM, gott folk

Kommentarer

  • Vera säger:

    Hej Elin,
    har du kvar det grå jacson dressyrschabraket du lade ut på eobc.blogg.se ? Är intresserad av det (:

    2012-06-21 | 23:26:58
    Bloggadress: http://jagponny.blogg.se

Kommentera inlägget här: