Söndag 13.3.99

Kategori: Allmänt

Skrev ett fint inlägg i förmiddags som dock vägrar publiceras från telefonen. Söndagar är heliga och idag har den varit fantastiskt vacker. Hösten har kommit även till Trondheim så idag har jag varit ute och dragit in den i mina lungor. Solen sken och värmde trots att luften var kylig. När jag kom hem lagade jag blodpudding med bacon och mammas lingonsylt, om nom nom.

Har sedan dess också hunnit med att dammsuga, städat och packat samt tagit en skön jävla dusch. Nu har jag halkat in på matbloggar och dreglar över hur gott saker och ting kan se ut på bild! Snart ska jag ner och laga den fantastiska rätten; korvstroganoff!

Puss

Kommentarer

  • Stina säger:

    Ååh din korvstroganoff!! Måste göra den snart igen!:-)

    Svar: JA! Det måste vi onekligen!! :D
    stellartois.blogg.se

    2012-10-14 | 16:26:35

Kommentera inlägget här: